foto: Pixabay

Znanstveno, raziskovalno vnaša

v centre danes šolske se, v vsebine,

ni le na nivoju površine,

globlje skozi igro se prenaša.

 

Skozi igro, kar gre laže v glavo,

zlasti ko z učenjem so težave,

tam ponudi se vsebine prave,

jamčijo uspešnost in z njo slavo.

 

Igro novo zdaj so ponudili

v znanosti in pa pri raziskavah,

ki se v njej bo sekalo po glavah,

čim več naj sovragov bi pobili.

 

Kot šahovnica je naravnana,

le da črne so figure rdeče,

bele zanje strašne vir nesreče,

z novimi pravili bo igrana.

 

V njej ustvarja vrle se junake,

vse povedano je po otroško,

in zavito, skrito patološko,

vzgaja ko poslušne se vojake.

 

Skozi igro pride do svobode

dosti laže tu se kakor v šoli,

se truditi treba ni nikoli

v igri, da sovraga se zabode.

 

Da otrok se dviga med heroje,

ves čas mu program dopoveduje,

programer otroke pač žrtvuje,

kompenzira lastne psiho-boje.

 

V igri vzel otroke je za talce,

da po zgledu dedov lastnih svojih

kot zločinec, ne v poštenih bojih,

nove sprogramira kriminalce.