Znanstveno, raziskovalno vnaša
v centre danes šolske se, v vsebine,
ni le na nivoju površine,
globlje skozi igro se prenaša.
Skozi igro, kar gre laže v glavo,
zlasti ko z učenjem so težave,
tam ponudi se vsebine prave,
jamčijo uspešnost in z njo slavo.
Igro novo zdaj so ponudili
v znanosti in pa pri raziskavah,
ki se v njej bo sekalo po glavah,
čim več naj sovragov bi pobili.
Kot šahovnica je naravnana,
le da črne so figure rdeče,
bele zanje strašne vir nesreče,
z novimi pravili bo igrana.
V njej ustvarja vrle se junake,
vse povedano je po otroško,
in zavito, skrito patološko,
vzgaja ko poslušne se vojake.
Skozi igro pride do svobode
dosti laže tu se kakor v šoli,
se truditi treba ni nikoli
v igri, da sovraga se zabode.
Da otrok se dviga med heroje,
ves čas mu program dopoveduje,
programer otroke pač žrtvuje,
kompenzira lastne psiho-boje.
V igri vzel otroke je za talce,
da po zgledu dedov lastnih svojih
kot zločinec, ne v poštenih bojih,
nove sprogramira kriminalce.