foto: STA / Katja Kodba

V žalostnem orkestru policijskem

nujna je glasbil menjava skrajno,

saj so uporabljali jih vztrajno

v taktu in pa ob udarcu nizkem.

 

Takšna analiza se pojavi

kar naenkrat, prvi za odpad je

kajpak boben, mu sledi ozadje,

češ s tem se akustika popravi.

 

Je odrabljen spričo mnogih stiskov

in objemov, za odpis primeren,

takt da bo brez njega pravoveren,

sicer pa nobenih ni pritiskov.

 

Niso nanj pritiskali nikoli,

slišati ubrano je trobila,

je o tem celo spregovorila

Urša kakor papagajka v šoli.

 

Boben se bo raje sam umaknil,

zažgoleli so v orkestru ptiči,

bo odšel na stran in to pri priči,

se preveč s trobili je zataknil.

 

Mahnil je le eden, v bran postavil

se je bobnu, češ naj vendar vztraja,

vendar boben ve, kako izvaja

muzika se, kaj o tem bi pravil.

 

 Bo pomahal boben policiji,

šel igrat na drugo prizorišče,

kjer Nataškin bend po novem išče

inštrument, ki bo sledil viziji.

 

A orkester bo odslej milina,

nič več se ne bo glasnó oglašal,

vsak bo inštrument ukaz prenašal,

ki se redno bo glasil: Tišina!