Odkar je naše ustavno sodišče razsodilo, da imata tudi dva istospolneža pravico posvojiti otroka, je dokončno postalo logično, da v slovenščini ukinjamo besedici »oče« in »mama«, kajti med dvema moškima ne eden ne drugi ne moreta biti mama.
To pa je pri dveh ženskah malce lažje, ker sta obe lahko mami, še zlasti če je ena od njiju stopila v istospolno skupnost že kot mati svojega otroka. Ali pa če sta obe lezbijki že od prej rodili vsaka svojega otroka. Težko pa je eno ali drugo žensko v taki istospolni družini poimenovati oče. Zato so tisti slovenski naprednjaki namesto besed oče in mama izumili novi besedi »starš ena« in »starš dva«.
A že tu ima ta novodobna slovenščina protifeministične težave, ker je besedica starš moškega, ne pa ženskega spola. No, istospolnežev to ne bo motilo, kajti pri nas je toliko raznospolnežev. Da bi bilo treba ob staršu ena in staršu dve vpeljati še starš tri pa vse do starš dvainsedemdeset. To bi bilo krasno, če bi imeli kar dvainsedemdeset staršev. Našim otrokom bi bilo močno pri srcu, če bi jim vsak starš enkrat na mesec kupil sladoled. Torej bi lizali dobra dva sladoleda vsak dan. No, starejši mladoletniki s toliko starši pa bi lahko namesto sladoleda vsak dan od vsakega starša prejeli kakšen evro, 72 na dan torej ali približno 2.100 evrov na mesec. In potem se Golobovemu ministrstvu za delo, dom in družino ne bi bilo treba ukvarjati, kako mlade Slovence obvarovati pred prekarnim ali celo črnim delom.
A vrnimo se k staršu ena in staršu dva. S tem poimenovanjem je namreč eden od staršev starš ena prvi, starš dve pa drugi. V naši domovini, preden je bila svobodna, bi bil starš ena oče, starš dve pa mama. Oče naj bi namreč skrbel za vse, a vseeno je veljalo pri Slovencih, da mama podpira tri vogale doma, oče pa četrtega v gostilni. Zato bi tudi po naprednem imenovanju morala biti starš ena mama, starš dve pa oče. Kajti ženska, mati torej, je otroke rodila, ni pa bilo povsem zagotovljeno, da je bil njen mož oče. To smo se naučili tudi iz krščanske vere, ko je Marija po srečanju s Svetim Duhom (ne vem, ali je bil Sveti Duh ena ali Sveti Duh dva) rodila Jezusa. In zato Slovenci namesto svetih duhov in drugih svetnikov bolj častimo sveto Marijo, Mater Božjo. Pa če je to duhovnikom všeč ali ne. Zato je edino logično, da po novem svobodnjaškem imenovanju žensko častimo kot starša ena, čeprav bi ji morali reči starševka. Sicer pa bi za konec vprašal snovalce teh novih družinskih nazivov, ali svojo mamo in očeta imenujejo starš ena in starš dva.
Bogo Sajovic